Info Game

Opisy , Komentarze i Screeny ...


#1 2008-08-21 15:59:17

Cessi

Game Master

Zarejestrowany: 2008-08-21
Posty: 31
Punktów :   

Info Game

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Był tworzony od połowy 2002 roku. Prace nad nim rozpoczęły się w momencie wydania trzeciej gry serii, Morrowind. W zamierzeniu Bethesda Softworks, Oblivion ma być następnym krokiem na drodze rozwoju cRPG, łącząc wyrafinowaną, imponującą grafikę ze świetnym role - playingiem.

W Oblivionie twórcy idą w kierunku jeszcze większego dopracowania świata przedstawionego, starając się uzyskać dzięki temu unikalną moc wciągnięcia gracza w świat do złudzenia przypominający realny. Jest to przeprowadzone przez znaczne dopracowanie zachowania się NPC, zaimplementowane dzięki nowemu systemu obsługującego ich zachowanie, Radiant AI, przez dopracowanie systemu walki i magii, ożywienie dialogów, większą pieczołowitość przy przygotowywaniu zadań, ciekawszy system złodziejstwa...generalnie sporo słabości TES III zostało poprawionych. Poza liczbą NPC - których znacznie większe dopracowanie jest okupione mniejszą w stosunku do Morrowinda liczbą. Jednak rekompensuje to realizm ich zachowania. Jego brak był jednym z najpoważniejszych zarzutów wysuwanych w kierunku trzeciej części Elder Scrolls. W Oblivionie bohaterowie niezależni zdają się odczuwać i realizować własne - przeróżne - potrzeby. Radiant AI będzie zawiaduje ich cyklem dnia. Jedzą, śpią, pracują, chodzą na zakupy, spacerują, oddają cześć bogom, walczą, kradną...


DaedrothJak zwykle gracz ma zapewnioną dużą swobodę w kierowaniu swojej postaci. Gra jest w dużym stopniu nielinearna, stara się nie nakładać żadnych sztucznych barier na poczynania bohatera. Możemy odgrywać zarówno praworządnego obrońcę sprawiedliwości, jak i cynicznego skrytobójcę. W naszej wędrówce przez niebezpieczną prowincję Cyrodiil ma pomóc możliwość przyłączenia się do kilku gildii, z których każda oferuje inne przywileje, profity i zadania. Każda prowdzi też własną politykę, co szybko wrzuci nas w wir wzajemnych zależności, przyjaźni i animozji. W każdej z nich możemy dojść na sam szczyt, zyskując powszechne uznanie, sławę i potęgę.

Katedra Akcja the Elder Scrolls IV: Oblivion rozgrywa się w głównej prowincji Imperium Tamriel, Cyrodiil. Dostajemy zadanie znalezienia zaginionego potomka cesarza, który będzie mógł wstąpić na tron Imperium pozbawionego władcy. Poprzedni Imperator zostaje bowiem zamordowany przez skrytobójców. Brak prawowitego władcy doprowadza do otwarcia bram Otchłani (tytułowy "Oblivion"), z której przybywają do Tamriel demony, Daedry, przypuszczając inwazję na świat śmierelników. Do gracza należy odnalezienie zaginionego potomka Uriela Septima VII i rozwikłanie mrocznej intrygi, która zagraża zniszczeniem całemu Tamriel.

Oficjalna premiera Obliviona miała miejsce 21 marca 2006 roku. W Europie ukazał się 24 marca, natomiast wersja spolszczona pojawiła się na naszym rynku 7 lipca 2006 roku.

Rycerz Zakonu DziewięciorgaOd czasu premiery na rynku ukazały się dwa rozszerzenia do gry. Pierwszym jest dodatek Knights of The Nine, będący tak naprawdę zbiorem pluginów, który można było wcześniej ściągnąć za odpowiednią opłatą ze strony Bethesdy. Sama przygoda Knights of the Nine osnuta jest wokół starożytnego zakonu Rycerzy Dziewięciorga, a gracz w ramach wgłębiania się w fabułę rozgrywki poznaje sekrety tejże organizacji, kompletuje antyczną i dawno zagubioną zbroję by w finale stanąć w szranki z Umarilem - Ayleidzkim antybohaterem.

Jedna z tapet promująca Shivering Isles, a na niej Złota ŚwiętaKolejnym rozszerzeniem jest Shivering Isles przenoszące gracza w domenę Sheogoratha - daedrycznego księcia szaleństwa. W czasie zwiedzania tytułowych wysp poznamy inne oblicze Otchłani, po mrocznych i piekielnych światach Mehrunesa Dagona odwiedzimy szalone i nieprzewidywalne wyspy, którymi włada książę z rozdwojeniem jaźni. Sheogorath potrzebuje pomocy śmiertelnego czempiona, który podejmie się zatrzymania inwazji Rycerzy Porządku. I jak nietrudno się domyśleć w tę rolę wcieli się nasza postać.

Od momentu premiery Oblivion zbierał mnóstwo bardzo wysokich ocen, przyznano mu wiele nagród, duża liczba pism i magazynów o tematyce gier przyznała mu swoje rekomendacje. Poniżej lista tych ważniejszych nagród.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.speedwaymanager.pun.pl www.undeadshadows.pun.pl www.gila1b.pun.pl www.105bn.pun.pl www.wodbo.pun.pl